Welkom bij
Tandartspraktijk aan de Haven

Werkwijze

Elke wijziging in persoonlijke gegevens doorgeven:

  •  Verhuizing
  •  Geboorte
  •  Overlijden
  •  Veranderen van ziektekostenverzekering
  •  Bij veel zorgverzekeraars kunnen wij rechtstreeks uw nota declareren. Voor u als patiënt is dit heel handig. Vereiste is dan wel dat wij een  geldig inschrijfnummer van u hebben.

Elke wijziging wat betreft uw gezondheid en medicijngebruik doorgeven:

  •  Bij uw eerste bezoek aan de praktijk vragen wij u een gezondheidsverklaring in te vullen.
  •  Iedere wijziging hierna graag doorgeven, ziekten en medicijngebruik kunnen een tandheelkundige behandeling beïnvloeden.

Afspraken:

  •  Een afspraak kan kosteloos geannuleerd worden tot uiterlijk 24 uur voor de afspraak.
  •  Een afspraak via de mail/sms of voicemail afzeggen is niet mogelijk.
  •  Het regelmatig vergeten van een afspraak kan leiden tot ons verzoek een andere tandarts te zoeken.
  •  Als een afspraak wordt vergeten zijn wij ook genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Betalingen:

  •  Na ontvangst van de nota is de betalingstermijn 30 dagen.
  •  Bij het uitblijven stellen van u betaling,ontvangt u van ons een betalingsherinnering.
  •  Blijft u dan alsnog de betaling uitstellen, dan zullen wij een incassobureau inschakelen, de kosten hiervan zijn voor uw rekening.
  •  Graag voorkomen we conflicten over rekeningen, we vragen u dan ook bij onduidelijkheden contact op te nemen met onze balie assistente.
  •  Is er sprake van een conflict m.b.t. de betaling van de nota’s dan zullen wij alleen nog acute pijnklachten behandelen tegen contante betaling.