Werkwijze
Elke wijziging in persoonlijke gegevens doorgeven:
- Verhuizing
- Geboorte
- Overlijden
- Veranderen van ziektekostenverzekering
- Bij veel zorgverzekeraars kunnen wij rechtstreeks uw nota declareren. Voor u als patiënt is dit heel handig. Vereiste is dan wel dat wij een geldig inschrijfnummer van u hebben.
Elke wijziging wat betreft uw gezondheid en medicijngebruik doorgeven:
- Bij uw eerste bezoek aan de praktijk vragen wij u een gezondheidsverklaring in te vullen.
- Iedere wijziging hierna graag doorgeven, ziekten en medicijngebruik kunnen een tandheelkundige behandeling beïnvloeden.
Afspraken:
- Een afspraak kan kosteloos geannuleerd worden tot uiterlijk 24 uur voor de afspraak.
- Een afspraak via de mail/sms of voicemail afzeggen is niet mogelijk.
- Het regelmatig vergeten van een afspraak kan leiden tot ons verzoek een andere tandarts te zoeken.
- Als een afspraak wordt vergeten zijn wij ook genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Betalingen:
- Na ontvangst van de nota is de betalingstermijn 30 dagen.
- Bij het uitblijven stellen van u betaling,ontvangt u van ons een betalingsherinnering.
- Blijft u dan alsnog de betaling uitstellen, dan zullen wij een incassobureau inschakelen, de kosten hiervan zijn voor uw rekening.
- Graag voorkomen we conflicten over rekeningen, we vragen u dan ook bij onduidelijkheden contact op te nemen met onze balie assistente.
- Is er sprake van een conflict m.b.t. de betaling van de nota’s dan zullen wij alleen nog acute pijnklachten behandelen tegen contante betaling.